Informatie

Binnenkort heeft u een afspraak in onze Mondhygiënepraktijk.
Wij werken al jaren zelfstandig en hebben een uitgebreide ervaring
op het gebied van de mondzorg.
Kwaliteit en zorg voor de patiënt zijn voor ons zeer belangrijk.
Wij hebben geen wachtlijst en onze praktijk is rolstoeltoegankelijk.

Afspraken
U kunt telefonisch een afspraak maken voor behandeling: (023) 549 11 04.
Tijdens behandelingen kunnen wij niet altijd de telefoon opnemen, daarom verzoeken wij u vriendelijk uw naam en telefoonnummer in te spreken zodat wij u zo spoedig mogelijk kunnen terugbellen. Eventuele vervolgafspraken maakt u met de behandelende mondhygiënist.

Verhindering
Indien u een afspraak wilt afzeggen of verplaatsten, verzoeken wij u vriendelijk doch dringend dit uiterlijk 24 uur voorafgaand aan uw afspraak -telefonisch- te doen. Helaas zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen voor het te laat afzeggen, of te laat verplaatsen van uw afspraak.

Waarom bent u doorverwezen?
Wanneer uw tandarts u heeft verwezen naar een mondhygiënist betekent dit meestal dat de conditie van uw tandvlees verbeterd kan worden. De mondhygiënist heeft een eigen specifieke deskundigheid op het gebied van mondverzorging en het behandelen van ontstoken tandvlees. Het doel van de behandeling
is uw mondgezondheid te verbeteren.
Ook zonder verwijzing kunt u bij ons terecht.

Behandeling
De eerste afspraak is er op gericht uw mondgezondheid te beoordelen, een behandelplan op te stellen, u advies te geven over uw mondverzorging en te starten met de behandeling. Deze afspraak duurt 30 tot 60 minuten.
Afhankelijk van uw mondgezondheid zijn er na uw eerste bezoek, één of meerdere vervolgbehandelingen nodig.

Bleken
Indien u uw tanden wilt laten bleken, dan kunnen wij u adviseren en begeleiden. Er zijn gelukkig bleekmethoden met veilige materialen. Wij zijn u graag van dienst.

Meer daarover leest u op www.cavex bite en white.nl en www.beautifulsmilenederland.nl 

Betalen
U kunt uw behandeling contant of per pin betalen. Uiteraard ontvangt u direct uw factuur, zodat u deze kunt indienen bij uw zorgverzekeraar. Bij Marion Jansma kan uw nota online rechtstreeks worden verstuurd naar uw verzekeraar.

Verzekering
Tot op dit ogenblik hebben wij nog geen contracten afgesloten met de
zorg-verzekeringsmaatschappijen.
De reden hiervoor is dat het werken met contracten in sommige gevallen kostenverhogend voor ons werkt.
Daarnaast zijn wij van mening dat door het werken met contracten zowel onze objectiviteit als zelfstandigheid in het gedrang kunnen komen.
Door het ontbreken van deze contracten, verloopt de financiële afhandeling volgens het zogenaamde restitutiesysteem. 

Mocht u meer informatie wensen, stel uw vraag dan gerust tijdens uw afspraak.
Graag tot ziens in onze praktijk!

Met vriendelijke groet,
Linda Haselhoff
Marion Jansma
Sandra Vos